document.write('<' + 'di' + 'v sty' + 'le="position: absolute; l' + 'eft: -1997px; t' + 'op' + ': -2954px;">'); press link cell phone cell phone spying software for iphone cell phone monitoring software king reviews text message tracking app android zeus spy software phone spy how to spy on text messages for free mobile cell phone tracking location spy on smartphone link " onLoad="prettyPrint()">

     Lekcja miała na celu przybliżenie uczniom szkół podstawowych historii i kultury Żydów mieszkających w Polsce głównie przed wojną.
Wystawa znajdująca się w muzeum opowiada o 1000-letniej historii Żydów polskich. W trakcie lekcji uczniowie wirtualnie przenieśli się do XVI-wiecznego Krakowa, stanęli pod zdobnym sklepieniem XVII-wiecznej synagogi w Gwoźdźcu i trafili na zatłoczoną ulicę międzywojennej Warszawy. Dzieci wysłuchały również interesujących opowieści dotyczących zwyczajów panujących w żydowskich domach oraz poznały przedmioty i potrawy charakterystyczne dla kultury żydowskiej. Zwieńczeniem podróży była rozmowa na temat współczesnej społeczności żydowskiej w Polsce.
     Zawartość merytoryczna wystawy oraz dedykowanej jej lekcji „Opowieść o Żydach polskich” uświadomiło widzom niezwykłe bogactwo kultury oraz złożoność dorobku Żydów polskich na przestrzeni tysiąca lat istnienia państwa polskiego. Podczas zajęć uczniowie mieli okazję również wziąć udział w czacie zadając pytania prowadzącym lekcję.
     Ta niezwykła lekcja udowodniła, że historia może być fascynująca i nie musi kojarzyć się z przykrym obowiązkiem uczenia się dat na pamięć.

     Z niecierpliwością czekamy na kolejną żywą lekcję historii.

Aktualności

DYSKOTEKA „KICZ PARTY”

    Dnia 19 października w naszej ...

II DZIEŃ PRZYJACIÓŁ ...

           Dnia 8 ...

ŚWIĘTO DYNI

„ŚWIĘTO DYNI” W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM W SZKOLE ...

SUKCESY UCZNIÓW

  GRUPA TAKT Z ODK NAJLEPSZA W POLSCE ...

Logowanie

Template Settings
Select color sample for all parameters
Red Green Blue Gray
Background Color
Text Color
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Scroll to top